Far Cry: New Dawn lehce zabrousí do žánru rpg
22 ledna, 2019Byť se nadcházející Far Cry New Dawn může jevit jako zcela nový titul, tak v jádru jde o samostatně spustitelné rozšíření pro Far Cry 5, na což pochopitelně Ubisoft také upozornil. I přesto, se některým hráčům zdá, že jde pouze o reskin výše uvedeného regulérního dílů, což je ostatně z části i pravdou, ale i tak se Jean – Sebastian Decant s hráči podělil o nějaké herní prvky, které by od sebe měly oba tituly oddělovat.
Dle něj bude Far Cry New Dawn lehce koketovat s žánrem rpg. Tyto “lehké” rpg prvky se budou týkat hlavně tvorby zbraní a samotných nepřátel. Tvorba zbraní bude zahrnovat hned trojici ranku, které budou mít vliv na její účinnost. Vlastní ranky budou však mít i zmínění nepřátele. Nemůžeme říct, zda budou mít nepřátele viditelné healtbary a střelba do hlavy bude mít pouze větší účinek, či minimálně na dobře mířenou ránu mezi oči nebude mít rank nepřítele žádný vliv. Každopádně by se měly tyto parametry/ranky vzájemně ovlivňovat. Vše ostatně zjistíme na vlastní kůži již 15. února.