Crystal Dynamics oznámilo vývoj nového Tomb Raidera, poběží na Unreal Engine 5

Crystal Dynamics oznámilo vývoj nového Tomb Raidera, poběží na Unreal Engine 5

5 dubna, 2022 0 Od Jiří Hora

Technlogické prezentace jako byla během večera ta s názvem State of Unreal sebou občas přináší také nová oznámení. O jedno takové se postaralo studio Crystal Dynamics, jenž přišlo s oznámením, že odstartoval vývoj nového Tomb Raidera, který bude využívat Unreal Enginu 5 od Epic Games. Vývoj se má momentálně nacházet na samém začátku, takže si na hru ještě nějaký ten rok počkáme, i když doufejme, že to nebude zase moc dlouho.

Studio ve svém oznámení sdělilo následující: “Jako studio Crystal Dynamics jsme hrdí na to, že jsme mohli být součástí uvedení Unreal Enginu 5. Tento herní engine posouvá hranice vyprávění příběhů ve hrách na úplně jinou úroveň. S potěšením tedy můžeme oznámit, že jsme zahájili vývoj další hry Tomb Raider, která bude využívat právě Unreal Engine 5. Naším cílem je posunout hranice a dát našim fanouškům vysoce kvalitní akční dobrodružný filmový zážitek, který si série Tomb Raider v našem podání zaslouží.”