HALO Infinite by mohlo nabídnout větvený příběh a prvky rpg

Série Halo patří na Xboxu k těm největším vůbec a hlavně první díl znamenal revoluci v rámci online multiplayeru na konzolích. Série se však do hráčských srdcí zapsala i velmi zajímavým příběhem, který se postupně vyvíjel a svou jednu kapitolu uzavřel HALO 3. To bylo ještě za dob Bungie, kteří se rozloučili s Microsoftem po vývoji vynikajícího prequelu HALO Reach. Od HALO 4 tak vzniká nový příběh, který mají na starosti vývojáři ze 343 Industries. Toto studio, složené i právě z veteránů z Bungie, nyní dělá na šestém díle, jenž však onu číslovku vůbec neponese. HALO Infinite, jak se hra jmenuje, byla oznámena na loňské E3 2018 a moc informací jsme se o něm nedozvěděli. To nyní změnil Brad Sams ze serveru Thurrott, který přinesl zajímavé spekulace o konceptu HALO Infinite.

Jen z kraje je třeba zmínit, že server Thurrott již má z pravdivými úniky ze stáje Xboxu své zkušenosti, ale samozřejmě je nutné vše na řádcích níže brát s rezervou. Jak zřejmě všichni víte, tak HALO Infinite poběží na zcela novém enginu SlipSpace, který by vývojářům měl umožnit posunout sérii HALO zase o nějaký kus dál. Podle úniku by tak nové HALO mělo obsahovat některé rpg prvky, otevřenější svět a hlavně větvený příběh. Právě ten by měly ovlivňovat naše činy v rámci příběhu. Co se týče, již potvrzených informací, tak můžeme počítat s tím, že za hlavního hrdinu hry bude opět velký MasterChief, což řada fanoušků série ocenila. Nyní již nezbývá, než počkat na potvrzení informací.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.