HALO Infinite by mohlo nabídnout větvený příběh a prvky rpg

HALO Infinite by mohlo nabídnout větvený příběh a prvky rpg

25 února, 2019 0 Od Jiří Hora

Série Halo patří na Xboxu k těm největším vůbec a hlavně první díl znamenal revoluci v rámci online multiplayeru na konzolích. Série se však do hráčských srdcí zapsala i velmi zajímavým příběhem, který se postupně vyvíjel a svou jednu kapitolu uzavřel HALO 3. To bylo ještě za dob Bungie, kteří se rozloučili s Microsoftem po vývoji vynikajícího prequelu HALO Reach. Od HALO 4 tak vzniká nový příběh, který mají na starosti vývojáři ze 343 Industries. Toto studio, složené i právě z veteránů z Bungie, nyní dělá na šestém díle, jenž však onu číslovku vůbec neponese. HALO Infinite, jak se hra jmenuje, byla oznámena na loňské E3 2018 a moc informací jsme se o něm nedozvěděli. To nyní změnil Brad Sams ze serveru Thurrott, který přinesl zajímavé spekulace o konceptu HALO Infinite.

Jen z kraje je třeba zmínit, že server Thurrott již má z pravdivými úniky ze stáje Xboxu své zkušenosti, ale samozřejmě je nutné vše na řádcích níže brát s rezervou. Jak zřejmě všichni víte, tak HALO Infinite poběží na zcela novém enginu SlipSpace, který by vývojářům měl umožnit posunout sérii HALO zase o nějaký kus dál. Podle úniku by tak nové HALO mělo obsahovat některé rpg prvky, otevřenější svět a hlavně větvený příběh. Právě ten by měly ovlivňovat naše činy v rámci příběhu. Co se týče, již potvrzených informací, tak můžeme počítat s tím, že za hlavního hrdinu hry bude opět velký MasterChief, což řada fanoušků série ocenila. Nyní již nezbývá, než počkat na potvrzení informací.