O multiplayerovou hru Crucible od Amazonu není zájem

O multiplayerovou hru Crucible od Amazonu není zájem

28 května, 2020 0 Od Jiří Hora

V minulém týdnu vydala společnost Amazon svou dlouho vyvíjenou free-2-play multiplayerovou akci Crucible. Ta tohoto světového giganta stála nejen čtyři roky vývoje, ale také 300 milionů dolarů. Crucible kombinuje klasickou týmovou PvP akci s různými typy hrdinů s unikátními schopnostmi, což má do hratelnosti vnášet jistou svěžest. Jenže jak se ukazuje, tak to, že máte spoustu peněz neznamená, že vytvoříte něco, o co bude zájem, že či obecně bude nějak kvalitně zpracované. Amazon tak naplno okusil jaké to je, když vaše investice silně propadne a je nenávratně pryč.

Od vydání o hru Crucible není příliš velký zájem a na Steamu zažila hra svůj vrchol s 10 600 hráči, což je méně, než co měl během úvodního týdne titul Battleborn od Gearbox. Ta ale začala s klasickým platebním modelem za plnou hru, takže měla možnost přejít ještě pod free-2-play model, ale ani ten hru nezachránil. Bohužel hra Crucible ale nemá už kam jít, tudíž jsou její prognózy nepříliš pozitivní. Titul navíc trpí na špatnou optimalizaci, nevýraznou hratelnost, nedostatek schopností hrdinů a špatné nastavení atributů. Chválen je ale celkem koncept a vizuální zpracování. Nicméně Amazon se bude muset hodně snažit, aby situaci zachránil, nebo si musí přiznat, že zde jednoduše neuspěl a věnovat se tak svým titulům kolem Pána Prstenů, které by měly mít větší šanci na úspěch.