Marvel’s Spider-man: Miles Morales nabídne na PS5 dva grafické režimy

Marvel’s Spider-man: Miles Morales nabídne na PS5 dva grafické režimy

21 července, 2020 0 Od Jiří Hora

Každý z nás má jistě své představy o tom, jak by měly vypadat hry na nadcházející konzolové generaci. Tyto představy se většinou začnou naplňovat ve chvíli, kdy jsou vývojáři dostatečně seznámení s hardwarem konzolí a dokáží tak naplno využívat její výkon. To ale neznamená, že se o totéž vývojáři nesnaží hned od samého začátku. Občas je proces optimalizace z prvu náročný a tak je vhodné dát hráčům možnost volby. Tedy alespoň tuto cestu razí vývojáři z Insomniac Games s jejich prvním PS5 titulem, kterým je spin-off Marvel’s Spider-man: Miles Morales.

Tento titul bude dostupný již na samotný launch konzole Playstation 5, přičemž se můžeme těšit na zcela nový hrdinský příběh, který bude vyprávění právě zkrze postavu Milese Moralese, jenž v roce 2018 dostala prostor v animovaném filmu Spider-man: Paralelní Světy, jenž se nadmíru povedl. Hra nám nabídne v případě PS5 lepší modely postav a objektů, detailnější textury, pokročilejší efekty a také funkci raytracing. To sebou nese samozřejmě jisté nároky na samotný HW a pokud si budete chtít vychutnat vizuální zpracování bez kompromisů, bude vám k dispozici grafický režim Visual Quality. Pokud ale přeci jen preferujete chod před detaily, pak vás potěší, že budete moci zvolit i Performance režim, který sice nějaké ty detaily ořeže, ale za to vám nabídne chod v 60 fps. Vše tak bude záležet na vašich preferencích.