MotoGP 20 v novém traileru prezentuje nový systém opotřebení pneu

V minulém týdnu jsme se dočkali prvních záběrů ze hry MotoGP 20, která již koncem příštího měsíce zamíří na naše herní zařízení. Už z gameplay záběrů je patrné, že vývojáři z italského studia Milestone se snaží co nejvíce zaměřit na samotnou simulaci a spoustu dalších vlastností, které nás mají o krok blíže dostat ke skutečnému závodění. Už loňský ročník představoval v sérii solidní skok a je zřejmé, že MotoGP 20 v tom nebude výjimkou, v což pevné doufám. Stagnace není na místě, obzvlášť když do studia od druhé poloviny roku začali téci peníze ze společnosti THQ Nordic, jehož součástí se Milestone stal, i když stále funguje dosti separátně.

Nyní si pro nás vývojáři přichystali nový trailer, který má za úkol nám co nejlépe demonstrovat nový systém opotřebení pneumatik. Ten bude asymetrický a tak bude může být každé další kolo v závodě stále obtížnější. Během skutečných závodů jsou skutečně pneumatiky neustále nepravidelně namáhany a opotřebovávány a s tím musí každý z jezdců neustále počítat. No a nyní s tímto faktorem bude muset počítat i každý hráč, který usedne za virtuální řídítka jakékoliv z dostupných tříd motocyklů. MotoGP 20 vychází již 23. dubna na PC, Xbox One, Playstation 4 a Nintendo Switch.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.