Proběhl technický test HALO Infinite, první reakce jsou kladné

Proběhl technický test HALO Infinite, první reakce jsou kladné

2 srpna, 2021 0 Od Jiří Hora

HALO Infinite je stále jednou z nejočekávanějších xboxových exkluzivit tohoto roku. Ačkoliv se v loňském roce nepředvedla hra v příliš dobrém světle, tak letos se karta opět s novými ukázkami obrátila. Nyní si hru navíc mohli v její multiplayerové části někteří hráči zahrát, jelikož proběhlo první kolo technického betatestu, který dle prvních ohlasů dopadl velmi dobře, jelikož vývojáři z 343 značně zlepšili vizuální prezentaci hry a hra nevypadá špatně ani na stařičkém Xbox One. Nicméně jde stále o hru ve vývoji a řada elementů bude ještě upravena. Konzole Xbox Series X a Xbox One X mají disponovat dvěma režimy zobrazení a zatím byl dostupný pouze jeden.

Zatím co na konzoli Xbox Series X hra běžela v dynamickém 4K rozlišení při cílovém frameratu 120fps, průměrně hra běžela 110fps, tak na konzoli Xbox One X bylo dosaženo rovněž dynamického 4K, avšak při 30 FPS, jelikož v nastavení chyběla možnost volby režimu Performance. Na klasickém Xbox One se bavíme o dynamickém 1080p a 30fps, v případě Xbox Series S pak o dynamickém 1440p a 120fps. Pokud jde o celkovou vizuální kvalitu, tak nejlépe pochopitelně vycházel Xbox Series X, který byl následován XSS a Xbox One X, a na konec byl zcela pochopitelně dosazen model Xbox One S, či jeho starší sourozenec. Dění kolem HALO Infinite bude určitě zajímavé sledovat, obzvláště, když se má hra v budoucnu těšit neustále novému obsahu a to jak pro singleplayer, tak f2p multiplayer.