S.T.A.L.K.E.R. 2 byl měl umožnit modifikace v den vydání + další info

S.T.A.L.K.E.R. 2 byl měl umožnit modifikace v den vydání + další info

10 března, 2021 0 Od Jiří Hora

Studio GSC Game World nám po více než desetiletí konečně představili jejich dlouho vyhlížený titul S.T.A.L.K.E.R. 2, který vedle PC zamíří s exkluzivitou také na konzole od Microsoftu, tedy Xbox Series X a Xbox Series S. My již také víme, že k vydání by mělo dojít během příštího roku a že bude hra součástí služby Xbox Game Pass hned v den svého uvedení. Díky podcastu pro ruský server Не занесли, v němž vystoupil PR manažer GSC, Zakhar Bucharov, víme opět nějaké ty nové informace, které se týkají nejen hry samotné, ale také přístupu vývojářů k vlastní hráčské komunitě, která si druhého S.T.A.L.K.E.R.a doslova vymodlila.

Určitě je skvělou zprávou, že vývojáři chtějí hned ode dne vydání povolit hráčské modifikace jejich hry a to nejen na PC ale i konzolích Xbox Series. Tento přístup jim umožnil přechod z jejich zastaralého X-Ray Enginu na Unreal Engine 4. generace. Tento krok je rozhodně veden tím správným směrem naproti hráčům samotným. Bucharov také promluvil o jejich systému A-Life 2.0, který by měl zajistit, že se herní prostředí, a chování postav a tvorů v něm, bude neustále ale měnit. To nám má zajistit více pohlcující zážitek, než kdy dříve. GSC Game World jej označuje jako Wild Cool, volně přeloženo jako zatraceně cool. S.T.A.L.K.E.R. 2 by měl také nabídnout silnou znovuhratelnost díky značně větvenému příběhu s řadou konců, ostatně to vše má fungovat s výše zmíněným systémem A-Life 2.0.