Ubisoft Forward 2 – Souhrn novinek
10 září, 2020Včerejší večer uspořádala francouzská herní společnost Ubisoft další Ubisoft Forward, který možná mohl působit, že nebude mít co nabídnout, ale opak byl pravdou. Dočkali jsme celé řady velkých oznámení, premiérových trailerů, ale i gameplay záběrů. Jak už je u nás zvykem, tak zde najdete všechny důležité novinky, jichž jsme se během uplynulého večera dočkali. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to.
Immortals: Fenyx Rising
Všichni jsme ji nedávno znali jako Gods & Monsters, ale její nový název je Immortals: Fenyx Rising. Proč? Protože tato hra dosáhla svého já až v pozdější fázi vývoje a nový název přesně odpovídá novému směřování titulu, který je založen na řecké mytologii. Jako hráči se chopíme role Fenyxe, válečníka, která náhodou ztroskotá na božském ostrově Golden Island. Postavu si budeme moci vytvořit dle svých představ, přičemž nás čeká velkolepé dobrodružství za záchranou bohů, které zahrnuje nutnou porážku celé řady bájných bytostí, jenž se derou z Podsvětí na náš svět. Titul se nám ukázal v novém traileru a gameplay videu, které rozhodně stojí za shlédnutí a aby toho nebylo málo, tak známe i datum vydání. Immortals: Fenyx Rising vyjde 3. prosince na PC, Xbox Series X/S, Playstation 5, Xbox One, Playstation 4 a Google Stadia. Na poslední zmíněné platformě bude také dostupné exkluzivní demo.
Prince of Persia: Sands of Time – Remake
Už delší dobu bylo předpovídáno, že by se mohl v blízké době vrátit legendární Princ z Persie. Nasvědčovala tomu celá řada úniků a my tak jen a pouze doufali, že se stanou skutečností. V posledních dnech se pak doslova mluvilo o tom, že se dočkáme nějakého toho remaku a skutečně se tak stane. Během Ubisoft Forward došlo k oficiálnímu oznámení Prince of Persia: Sands of Time – Remake, který se nám ukázal rovnou i v záběrech z alpha verze a nevypadá to vůbec špatně. Vývojáři chtěli zachovat ducha původní hry a tak bychom měli poznat všechna místa z tohoto ikonického dílu původně z roku 2003, který dostává zcela nový grafický kabát. Hra vyjde pro PC, Xbox One a Playstation 4 už 21. ledna 2021.
Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
Během eventu se připomněla i taktická akce Rainbow Six: Siege, která během svého vydání všechny náležitě překvapila a dnes je jedním ze stěžejních akcí eSportové scény. Jelikož popularita hry rozhodně není v úpadku, tak je zcela logické, aby byla hra podporována i na další konzolové generaci. Vývojáři nám tak nyní potvrdili, že hra poběží na Xboxu Series X a Playstationu 5 v nativním rozlišení 4K při 120 fps. Také sme se dočkali nového traileru, který nám představuje právě vydané rozšíření Operation Shadow Legacy, díky němuž se do hry dostává ikonický agent Sam Fisher ze série Splinter Cell.
Watch Dogs: Legion
Chybět nemohl ani třetí díl vydařené hackerské akční open-world hry Watch Dogs. Vývojáři se tentokrát zaměřili na hudební doprovod, který je součástí každé takové hry. Soundtrack by měl být dostatečně rozmanitý a podtrhovat futuristické pojetí hry. Aby toho nebylo málo, tak nám vývojáři naznačili také budoucí obsah, který bude součástí Season Passu. V jednom z rozšíření se dočkáme návratu hrdiny z prvního dílu Aidena Pierce, který možná každému ze začátku k srdci nepřirostl, ale jeho postarší vizáž v kombinaci s jeho ikonickým kabátem mu prostě a jednoduše sedí. Watch Dogs: Legion bude dostupný na Xbox Series X a S už 10. listopadu, na PC, Xbox One a Playstation 4 už bude ale dostupný 29. října. Vydání verze pro PS5 je dáno samotnou platformou, tedy jejím vydáním.
Riders Republic
Finále Ubisoft Forward patřilo oznámení nové multiplayerové sportovní hry s názvem Riders Republic. Ta trochu působí jako duchovní nástupce snowboardové hry Steep, ale jde trochu dál. Hra nám nabídne celou řadu rozmanitých prostředí, která vycházejí z amerických národních parků jako je Sequoia, Bryce Canyon, Zion nebo Mammoth Mountain. V těchto krajích se budeme moci střetnout až s dalšími 49 hráči v různorodých režimech, které zahrnují buďto jízdu na kolech, či na snowboardu. Riders Republic vyjde 25. února pro PC, Xbox Series X/S, Xbox One, Playstation 5 a Playstation 4.
Skull & Bones
O pirátské hře Skull & Bones jsme skutečně dlouho neslyšeli a vědomi si toho jsou i vývojáři z Ubisoft Singaoure a proto vydali oficiální tiskovou zprávu, která zní následovně: „Víme, že neustále čekáte na novinky, takže vás s potěšením můžeme ujistit, že vývoj Skull & Bones je i nadále v plném proudu, ale s novou vizí. Náš tým Ubisoftu v Singaputu je pln odhodlání hru dokončit, dostat do obchodů a následně podporovat po celou řádku let. I když se naše hra neobjeví dnes na Ubisoft Forward, pracujeme na plánech, jak ji představit v budoucnu. Mnoho z vás zajímalo, proč bylo nutné hru odložit. Odpověď je prostá. Potřebovali jsme jednoduše více času. Naše ambice jsou velké a obnáší řešení velkých výzev. To vše mělo za následek onen odklad. Během posledních několika měsíců jsme museli řešit obtížné otázky: Jak hru modernizujeme? Jak zajistíme dech beroucí zážitek? Jak vytvoříme nezapomenutelné okamžiky? Abychom si na tyto otázky mohli odpovědět, bylo jasné, že budeme potřebovat na vývoj více času. Jsme hrdí na práci, kterou jsme odvedli, a doufám, že se vám Skull & Bones bude líbit, až z ní uvidíte příští rok více.“ Dobrá zpráva je, že hra nejspíše konečně někam pokročila a v příštím roce ji konečně uvidíme. No snad se nám nová vize bude skutečně líbit.