Miyazaki o soubojích s bossy v Sekiro: Shadows Die Twice

Miyazaki o soubojích s bossy v Sekiro: Shadows Die Twice

28 ledna, 2019 0 Od Jiří Hora

Nová hra From Software, Sekiro: Shadows Die Twice, vyjde s velkým údivem pod vydavatel Activision, což je nezvyklé vzhledem k tomu, že většinu her vydávali pod Bandai Namco s výjimkou Bloodborne. Každopádně nový titul z rukou těchto velikánů a zakladatelů akčních hardcore rpg vypadá velmi zajímavě a přinese do žánru i svěží vítr, takže očekáváme jakousi evoluci toho, co tito mistři svého řemesla před lety vytvořili.

Asi největší otázkou nové hry jsou bossové, jejichž design byl vždy špičkový a dle samotného Hidetaki Miyazakiho se máme opravdu na těšit. Každý ze soubojů s hlavními příběhovými bossy se bude nést v několika úrovních a samotný soupeř bude vždy daleko agresivnější a bude využívat více útoků v různých kombinacích, což boj dosti stíží, ale jak víme z předchozích her od From Software, každý bude mít svou achillovu patu. Vedle příběhových bossů bude hra obsahovat i řadu vedlejších, kteří by pro nás měli představovat tu největší výzvu. Na tyto boss fighty však jen tak nenarazíte, jelikož se budou nacházet ve skrytých lokacích. Nyní je jistě, že fanoušci žánru si, v Sekiro: Shadows Die Twice, přijdou na své.