Oznámena strategie Company of Heroes 3

Oznámena strategie Company of Heroes 3

14 července, 2021 0 Od Jiří Hora

Vývojáři ze studia Relic měli v posledních letech zdá se skutečně napilno. Nyní jsme zjistili, že tvůrci kromě hry Age of Empires IV, pracovali ještě na pokračování další ikonické strategické série. Jaké? Company of Heroes 3. Původní hra vyšla už před dlouhými 15 lety a využila popularity seriálu Bratrstvo neohrožených, což bylo trefou do černého. Strategie z 2. světové války tehdy táhly, a pokračování zasazené na Východní frontu to jen potvrzovalo.

Company of Heroes 3 je opět zasazeno do 2. světové války, tentokrát se ale podíváme do Středomoří. Vývojáři slibují modernější pojetí strategických her a nový styl jejich hraní, přičemž se chlubí dechberoucím vizuálním zpracováním. Hra vyjde v příštím roce a to exkluzivně pro PC. Aby toho nebylo málo, tak český distributor potvrdil, že hra u nás vyjde s českými titulky. Níže naleznete nejen detailnější popis hry, ale také první ukázku.

Company of Heroes 3 přináší příběhy ze série, které se odehrávají přímo v terénu, na zbrusu novém válečném bojišti a odhaluje nové autentické taktiky, frakce a spoustu dosud nevyprávěných příběhů z druhé světové války. Středomoří je místem rozmanitosti, od větrných italských horských průsmyků až po drsné severoafrické pouště a pobřežní výhledy. Na této nové frontě vede rychlost.

Company of Heroes 3 má vylepšenou hratelnost o nové funkce, což přináší doposud nejhlubší taktický zážitek – vše je poháněno Essence Engine 5, novou technologií strategie v reálném čase od Relic. Na dynamické mapě kampaně hráči velí pozemním, vzdušným a námořním silám, aby znovu ovládli pevninu Itálie od jednotek Osy. Dlouhodobá rozhodnutí, která uděláte, ovlivní nejen bitvy, které bojujete, ale i samotný příběh války.

V režimech pro jednoho hráče poskytuje Full Tactical Pause hráčům novou úroveň taktické kontroly na bojišti. Zmrazením akce budou hráči, kteří se rozhodli použít Full Tactical Pause, schopni koordinovat všechny své akce najednou a detailně promyslet každý svůj pohyb, aniž by museli dělat vše v reálném čase.

„Jsme nadšení, že hráči mohou hru vyzkoušet už v pre-alfa fázi a my můžeme získat tak jejich cenou zpětnou vazbu„, řekl Justin Dowdeswell, generální ředitel Relic Entertainment. „Tuto hru již vyvíjíme několik let s několika fantastickými členy naší komunity, kteří nám pomáhají poskytovat konzistetní a smysluplnou zpětnou vazbu na každém kroku vývojového procesu“. Jsme připraveni tento program masivně rozšířit s našimi fanoušky po celém světě prostřednictvím našeho vývojového programu CoH, který umožnila skvělá platforma Games2Gether od Amplitude Studios™’.