Seriál Obi-Wan bude točen stejným způsobem jako Mandalorian

Seriál Obi-Wan bude točen stejným způsobem jako Mandalorian

22 června, 2020 0 Od Jiří Hora

Když v loňském roce dorazila zpráva o tom, že se bude točit seriál o jednom z nejpopulárnějších filmových rytířů Jedi, Obi-Wan Kenobim, nebylo možné přehlédnout nadšení všech fandů Star Wars. O to větší událostí bylo, když svou účast na seriálu potvrdil i herec Ewan McGregor, který si tuto postavu zahrál v Epizodách I – III. Bohužel kvůli pandemii Koronaviru bylo celé natáčení pozastaveno a od seriálu odešel také scénárista Hossein Amini. Nicméně náhrada se našla v podobě Jobyho Harolda, který má za sebou například film Král Artuš: Legenda o meči.

Pokud jde o režii, tak na tento post byla dosazena Deborah Chow, která už v seriálu Mandalorian ukázala, co v ní je. A vyzdvihnout se může právě i v seriálu o Obi-Wanovi. Ačkoliv bylo natáčení pozastaveno, tak v tuto chvíli se připravy zase rozjely v plném proudu a my se dokonce od samotného Ewana McGregora dozvěděli, nějaké ty zajímavé informace, o které se podělil v rozhovoru pro ACE Universe. “Natáčení si budu nyní více užívat. První epizodu jsme točili ještě na film, tu druhou, jak jsme po příjezdu do Austrálie zjistili, jsme natáčeli na tehdy nové HD kamery, které ale dnešním pohledem byly dosti primitivní. Vzpomínám si, že bylo tehdy vše dost problematické. Točilo se před zeleným nebo modrým platném a bylo si tak těžké něco v tom prostředí představovat… Nyní bude ale všechno jiné. Většinu toho, co vy uvidíte ve finálním seriálu, uvidíme už my na place. Máte točit například v prostředí zasněžené krajiny a vy se kolem sebe rozhlédnete a máte pocit, že tam skutečně jste. Myslím, že pro nás herce to bude mnohem skutečnější.”

Stejně jako v případě Mandaloriana, by mělo natáčení probíhat za pomoci virtuálních kulis. Ty budou zprostředkovávat obří LED panely, které tak budou nahrazovat klasické zelené plátno a to právě pro ten pocit vtažení samotného herce do dění. Pro nás jakožto primárně hráče je zajímavé, že digitální kulisy pro projekci během natáčení jsou vytvářeny v herním Unreal Enginu, s příchodem jeho páté generace v příštím roce, by pak tato technika natáčení měla opět poposkočit v před.