Skull & Bones jako Live-servise hra?

Skull & Bones jako Live-servise hra?

15 července, 2020 0 Od Jiří Hora

Uplynuly již tři roky od doby, kdy společnost Ubisoft během E3 2017 oznámila svou zajímavě vyhlížející multiplayerovou pirátskou hru Skull & Bones od vývojářů z jejich studia v Singapuru. Titul měl nabídnout velkolepé námořní bitvy v otevřeném světě, přičemž celý koncept hry měl vycházet ze hry Assassins Creed IV Black Flag, avšak se značnými vylepšeními. Poslední ukázku ze hry jsme mohli vidět v roce 2018, kdy nám hra svým pojetím připomínala námořní For Honor, což nebylo nijak na škodu a hra vlastně nevypadala vůbec špatně. Na ukázku se můžete podívat níže. Nicméně už dva roky jako by se po hře slehla zem.

V minulém roce přišel Jason Schreier se zprávou, že vývoj hry měl být několikrát z resetován a vydání je tak v nedohlednu. Nyní nám nové zprávy o hře přinesl VideoGamesChronicle, jenž je má mít údajně od svých spolehlivých zdrojů. Server píše o tom, že vývojáři se rozhodli zásadně změnit koncept hry, který je nyní veden jako Live-servise záležitost, což by mělo mít za následek, že svět bude působit daleko živěji, bude obsahovat řadu stále nových eventů a nebude chybět pravidelný přísun nového obsahu. Vývojáři tak chtěli jejich hru trochu odlišit od zbytku tvorby studií Ubisoftu. Nicméně je vše nutné brát s rezervou, jelikož nejde o oficiální zprávu Ubisoftu. Doufejme, že ale o hře brzy zase uslyšíme, třeba během podzimního Ubisoft Foreward 2.