Crysis Remastered podporuje Ray-Tracing i na současných konzolích

Crysis Remastered podporuje Ray-Tracing i na současných konzolích

13 září, 2020 0 Od Jiří Hora

Crysis Remastered pro konzole Xbox One a Playstation 4, a PC už tento pátek a ačkoliv je pro řadu hráčů změn příliš málo, tak titulu nelze upřít, že i tak je o něj velký zájem. Ostatně je to zcela pochopitelné. Původní Crysis se totiž na velmi dlouhou dobu stalo grafickým benchmarkem a podle všeho i nová verze bude pro mnohá PC v plném nastavení solidním oříškem. Hlavní otázkou ale zůstávají aktuální konzole, které nám již pomalu ale jistě dosluhují. Není pochyb o tom, že změn nebude tak málo, jak se může na první pohled zdát. Dokonce se vývojáři pochlubili i o velmi zajímavou informaci.

Ta se týká mezigeneračních konzolí Xbox One X a Playstation 4 Pro. Ty totiž nabídnou rovnou tři grafické režimy. Zatímco dva z nich dobře známe z jiných podobných titulů, tak ten třetí je přinejmenším překvapivý. První dva režimy se týkají poměru rozlišení vůči výkonu, takže buďto máme režim 4K při 30fps, nebo naopak otevřený frameratem s nižším rozlišením. A co ten třetí? Ten vám i u současných konzolí pustí hru s Ray-Tracingem. Ten sice není HW akcelerovaný, nýbrž softwarově, ale i tak bychom se díky tomuto režimu měli dočkat realističtějšího nasvícení, stínování a dalších featur, které s touto technologií souvisí. Režim byl zároveň představen skze nový trailer, který naleznete níže.