Svět Cyberpunku 2077 je kompletně vytvořen ručně

Nadcházející titul od CD Projekt Red nemá ještě stanoveno datum vydání, ale již v tuto chvíli ho můžeme označit za jeden z nejočekávanějších vůbec. Cyberpunku 2077 se pomocí výtečného traileru představil na E3 2018 na konferenci Microsoftu, načež měsíc po tomto oznámení se s námi vývojáři podělili o gameplay prezentovány původně za zavřenými dveřmi. Nebudeme si nic nalhávat hra v aktuálním stavu vypadá famózně, až z toho vyvstává otázka, jak byl místní svět vytvořen.

Spousta nových herních titulů používá k tvorbě herního světa procedurální generaci, přičemž některé ji využívají více a jiné méně. Cyberpunku 2077 nebude patřit ani do jedné kategorie. Maciej Petráš, hlavní animátor cutscen, se s hráčskou komunitou podělil o informaci, týkající se herního světa jejich nadcházející hry. Hned z kraje zmínil, že celý svět je vytvořen ručně, bez podpory procedurální generace. Navíc nemáme čekat, co do šíře, rozlehlý svět jako v Zaklínači 3. Místo expanze do šíře je Night City více tvořeno vertikálně, ale i tak není herní mapa nikterak malá, ale je zkrátka třeba se na ni dívat ve vrstvách. Do řady budov budeme moci vejít. Asi nemá cenu říkat, že na hru se neskutečně těšíme, a kdo ne že?

Gameplay záběry ze hry Cyberpunku 2077

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.