Ghost of Tsushima nabídne výběr obtížnosti a zabere až 50 hodin

Ghost of Tsushima nabídne výběr obtížnosti a zabere až 50 hodin

25 května, 2020 0 Od Jiří Hora

Celé poslední State of Play bylo věnováno hře Ghost of Tsushima od vývojářského studio Sucker Punch, v němž jsme viděli více než hodinu záběrů z hraní. Nyní tu máme ke hře další informace, které se týkají zejména obtížnosti hry a soubojů jako takových. Hra nabídne několik režimů obtížnosti a to zejména proto, aby si ji dokázal užít naprosto každý. Vývojáři dlouho hledali balanc mezi lehkými souboji a příliš těžkými, přičemž myslí, že našli dokonalý balanc. Režisér hry Nate Fox se nechal slyšet, že se nechali inspirovat řadou samurajských filmů, kde nepřítel padl na jeden dva zásahy katanou, což se rozhodli implementovat do hry. Nicméně to neznamená, že stejným způsobem nemůžete zemřít i vy. Přesila bude více méně vždy znamenat smrt a proto si každý vás útok musíte pečlivě naplánovat a občas sejít z cesty samuraje a vydat se cestou ninjitsu.

K soubojům se Fox vyjádřil ještě v otázce Duelů, které budou ve hře prakticky nahrazovat boss fighty. Každý takový duel má být nesmírně obtížný a bude vyžadovat pečlivou studii pohybů vašeho soupeře, abyste jej dokázali zkolit. Pokud vás ještě zajímá, kolik času vám dohrání hry zabere, pak i na tuto otázku mají vývojáři odpověď. Dělali samozřejmě několik testovacích průchodů hrou a Ghost of Tsushima se dá projít za 30 hodin, pokud se budete věnovat pouze kampani. S vedlejšími úkoly, které by ale měly být rovněž velmi poutavé, by vám hra měla vystačit až na 50 hodin. Ghost of Tsushima vyjde na PS4 už za dva měsíce a to s českými titulky.