Ghost Recon Breakpoint se má dočkat razantních změn

Ghost Recon Breakpoint se má dočkat razantních změn

30 října, 2019 0 Od Jiří Hora

Začátkem října vyšlo volné pokračování hry Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands, které neslo podtitul Breakpoint. Hra měla nabídnout ještě intenzivnější herní zážitek, než tomu bylo v případě jeho předchůdce. Bohužel se tak nestalo. Hra byla dle recenzentů i hráčů plná chyb, buggů i glitchů, byla tedy silně nevylazená a navíc dosti stereotypní. V světových recenzích si tak hra odnášela znaky v průměru mezi 5-6/10 a samotní hráči šli ještě podstatně níže, až na téměř nejspodnější hranici, tedy k nějakým 2/10. To se samozřejmě odrazilo i v nedávné tiskové zprávě, která měla za následek odklad hned tři velkých her.

Ubisoft nyní přišel s tím, že hodlá na hře silně zapracovat a Ghost Recon Breakpoint by se tak měl dočkat razantních změn. Nejprve se vývojáři vrhnou na technickou stránku hry, která bude činit dva velké patche. První přijde začátkem listopadu a druhá na jeho konci. Po opravě technické stránky věci se vývojáři vrhnou i na další aspekty hry, na které si hráči nejvíce stěžovali. Přijde tedy na řadu úprava hratelnosti, kdy namátkou dojde na změnu ekonomiky hry a přidání trojice parťáků řízených umělou inteligencí jako tomu bylo v předešlém díle. Dojde ale i na řadu dalších věcí. Ubisoft chce, aby byl Breakpoint návykovou hrou a udělají vše proto, aby tomu tak bylo. Je skvělé, že vydavatel chce naslouchat hráčům, ale otázkou je, jestli již není pozdě.