Gran Turismo 7 si má zakládat na drobných detailech

Gran Turismo 7 si má zakládat na drobných detailech

22 prosince, 2020 0 Od Jiří Hora

Vývojářské studio Polyphony Digital by v prvním kvartálu příštího roku mělo po dlouhých sedmi letech konečně vydat regulérní díl legendární závodní série Gran Turismo. My již od oznámení víme, že regulérní sedmí díl bude mířit na Playstation 5 a nabídne nám hraní v rozlišení 4K při 60 snímcích za sekundu a s aktivním Ray-Tracingem. Vývojáři nám také během oznámení slibovali ultimátní závodní hru, která shrne v jedno všechny zkušenosti získané v minulosti a přítomnosti v rámci celé série, a jenž by mely být bohatě zužitkovány v budoucnosti.

V minulých dnech proběhl turnaj FIA Gran Turismo Championships 2020, kde se na konto hry rozmluvil sám Kazunori Yamauchi, který své tvrzení o ultimátní závodní hře ještě dále rozvedl. Dle něj to není jen jeho vizí, ale vizí celého studia čítajícího kolem 200 zaměstnanců. Základ je prý v malých detailech, kterým se studio rozhodlo věnovat důslednou péči, jelikož dle řečeného japonského přísloví jsou detaily cestou k božství. Polyphony Digital údajně nechtějí během vývoje dělat naprosto žádné ústupky, jestli tomu dostojí, se uvidí samozřejmě až během vydání. Yamuchi také řekl, že by jejich hra měla vášeň pro závody a automobily vzbudit v každém. Od fandů arkád, přes sběratele, tunery, či designery a fotografy, až po náruživé závodníky a milovníky simulací. To je skutečně široký záběr, který ale většinou nějaké kompromisy představuje. Nechme se ale překvapit.