Insider vysvětluje, proč je Resident Evil: Village pouze na nextgen konzole + vývojářský deníček

Insider vysvětluje, proč je Resident Evil: Village pouze na nextgen konzole + vývojářský deníček

16 června, 2020 0 Od Jiří Hora

Minulý čtvrtek nám byl konečně představen regulérní nový díl série Resident Evil s podtitulem Village, který se ukázal v prvním traileru. Než se tak stalo, mělo se za to, že hra vyjde vedle nadcházejících konzolí Xbox Series X a Playstation 5, také na Xbox One a PS4. Jenže jak jsme se po oznámení dozvěděli, tak nový díl současnou konzolovou generaci zcela mine. Vývojáři k tomu zatím nevydali žádné oficiální stanovisko, ale insider Dusk Golem to udělal za Capcom. A vzhledem k tomu, že jeho informace o hře se před oznámení ukázaly jako pravdivé, tak není důvod mu opět nevěřit.

Podle něj je Resident Evil VIII: Village největším a nejambicióznějším dílem celé série. Vývojáři se tentokrát hodně zaměřili na průzkum prostředí a vylepšení vizuální stránky. To vše v kombinaci s tím, že vývojáři se rozhodli navíc eliminovat nahrávací obrazovky znamenalo, že na současných konzolích docházelo k častému doskakování textur a objektů, framerate často klesal a nahrávací časy byly dlouhé. Údajně docházelo i k tomu, že se hra úplně zastavila a čekala, až se okolí načte. To vše znamenalo, že byl hráč neustále odváděn od herního zážitku, což vývojáři nechtěli. Eliminací verzí pro Xbox One a Playstation 4 tak mohlo vytvořit hru, která nebude na nic muset brát ohledy. Jestli vás zajímá pozadí vývoje, tak se určitě mrkněte také na nový vývojářský deníček, který naleznete níže.