Starfield v problémech, na vině je zastaralý engine

Starfield v problémech, na vině je zastaralý engine

24 května, 2022 0 Od Jiří Hora

Společnost Microsoft a Bethesda chystali na konec tohoto roku po dlouhé době zcela nové sci-fi RPG s názvem Starfield, které Bethesda oznámila již před několika lety. Hra už tehdy byla oznámena pouze co by next-gen titul a Todd Howard se tehdy chlubil, že vše poběží na novém Creation Enginu 2, jenž by měl všemu výrazně pomoci, jenže možná bude všechno jinak, jelikož jak víte, tak vývoj Starfieldu nejde úplně podle plánu a hra byla odložena na příští rok bez konkrétního data vydání.

Nyní se bývalý vývojář Bethesdy vyjádřil k stavu vývoje, přičemž dle Jasona Schreiera by mělo jít o člověka, který by měl mít skutečně legitimní údaje. Dle vývojáře je Starfield ve vývojářském pekle a vývoj nejde vůbec podle představ. Celá řada mechanik není úplně dotažená a to byl důvod proč, došlo k odkladu. Hlavní viník je ale trochu jinde. Má jim být samotný engine. Dle tvůrce je engine představovaný jako Creation 2 jen drobně upraveným původním enginem, jenž má disponovat příšernými nástroji pro vývojáře a je jednoduše příliš zastaralý. Na druhou stranu vývojář tvrdí, že vývoji značně pomohlo zrušení původně plánované PS5 verze, jelikož to vývojářům ulehčilo práci. Snad se s tím tvůrci poperou se ctí a my dostaneme hru, po které toužíme.