Tvůrci Shadow of the Tomb Raider zveřejnili dvě mechaniky, které se do hry nedostaly
27 prosince, 2021Hra Shadow of the Tomb Raider uzavřela novodobou trilogii s Larou Croft hlavní roli, jenž v roce 2013 započalo studio Crystal Dynamics. Ačkoliv nešlo o vůbec špatnou hru, tak byla na vkus vše, až příliš akčně laděna a z Lary se stal Rambo v ženském podání, což nebylo to, co bychom si přáli, ale nakonec jsme to skousli. Nyní se ukázalo skrze samotné vývojáře z Eidos Montreal, že do hry se nedostalo vše, co bylo plánováno.
V novém videu, jenž naleznete níže, nám vývojáři představili dvě mechaniky, které se do hry vůbec nedostaly. První z nich je využití mačety, s níž jsme si měli prosekávat cestu hustou džunglí a měla být nápomocna i proti nepřátelům. Druhou mechanikou mělo být využití padáku, což nám mělo umožnit skočit z daleko výše položených míst. No bylo by skutečně zajímavé, jak by hra působila s těmito dvěma mechanikami, ale pokud byla Lara už teď jako John Rambo, tak s mačetou už by to bylo tuplované.