Technologii FidelityX Super Resolution začala využívat první hra, Arcadegeddon

Technologii FidelityX Super Resolution začala využívat první hra, Arcadegeddon

20 července, 2021 0 Od Jiří Hora

Jak mnozí z vás vědí, tak nové konzole by měly být schopné fungovat s celou řadou nových technologií a řešení, které poskytuje výrobce AMD. Ostatně celou řadu technologií přinesli konzole jako takové. My se ale nyní podíváme na technologii FidelityX Super Resolution, což je vlastně takový ekvivalent DLSS od nVidia. Jde tedy o technologii, která dopočítává rozlišení s menší ztrátou kvality obrazu, což umožní hrám, vlastně tedy už umožňuje, aby mohli běžet v nižším nativním rozlišení a šetřil se tak výkon pro snímkování.

Novou technologii začala na konzolích využívat první hra, tedy nejnovější počin studia IllFonic s názvem Arcadegeddon. Ten vyšel v předběžném přístupu před několika dny a vývojáři na něm neustále pracují. Právě v těchto dnech vyšel update, který podporu technologie FidelityX Super Resolution umožňuje. Jaký bude výsledek vůči první verzi hry se teprve ukáže, snad nám první výsledky brzy vylezou.