Vývoj pokračování Ghost of a Tale přešel na Unreal Engine 5

Vývoj pokračování Ghost of a Tale přešel na Unreal Engine 5

19 července, 2022 0 Od Jiří Hora

Je tomu pár let, co vývojáři ze studií SeithCG a Plug In Digital, vydali velmi povedenou příběhovou advenuturu s názvem Ghost of a Tale, kde jsme se chopili role malého myšáka jménem Tilo. Hra si získala srdce nejen kritiků, ale hráčů samotných a netrvalo dlouho a Tilo se podíval nejen na další platformy, ale také mu bylo přislíbeno pokračování. 

Stejně jako první díl, měl i druhý stát na enginu Unity, ale nakonec tomu tak nebude. Ačkoliv byl základ pokračování již vystavěn na Unity Enginu, tak se tvůrci rozhodli, že celou hru vytvoří v Unreal Engine 5. To sice pozdrží vývoj, nicméně nástroje nového enginu od Epic Games jsou vývojářsky velmi přívětivé a práci na hře by to ve finále mělo usnadnit. Lze také očekávat, že tvůrci budou moci značně povýšit vizuální prezentaci, zejména na pak na konzolích s nimiž Unity moc nekamarádí. Bohužel další informace o pokračování Ghost of a Tale zatím nemáme.

obrázek ilustrační, Ghost of a Tale