Rare pracují na novém systému questů pro Sea of Thieves

Jestli jste patřili mezi hráče, kteří se už od oznámení těšili na pirátské mmo Sea of Thieves od Rare a po vydání byli zklamáni nedostatkem obsahu, tak není třeba ještě věšet hlavu. Vývojáři ustavičně dělají na rozšířeních a úpravách hry. Snaha tu tedy je, teď to ještě uvést do zdárného finále, kdy hra dostane takovou podobu, jakou si zaslouží. Joe Neate, výkonný producet Rare, se v rozhovoru pro Gamereactor dušoval toho, že tomu tak brzy bude.

V rozhovoru bylo jasně řečeno, že původní koncept Sea of Thieves cílil hlavně na tu skupinu hráčů, kteří mají rádi volnost a příběh si chtějí ve hře utvářet sami. Na této myšlence stavěly i úkoly, jenž, nebudeme si lhát, byly na jedno brdo a tři varianty tomu moc nepomáhaly. Vývojáři si nyní jsou vědomi toho, že příběh a lore není ve hře v dostatečné míře a pokusy s rozšířeními Hungering Deep a Cursed Sails jim ukázaly, že hráči příběh a příběhově zaměřené questy chtějí. Proto nyní studio Rare pracuje na novém systému úkolů, které budou daleko více vedeny nějakým vyprávěním a hra by se tak měla vymanit z onoho stereotypu. Bohužel si myslím, že je to něco, co ve hře mělo být opravdu už na samém začátku, ale i tak přeji, aby hra dostala s novým systémem i nový příliv hráčů, jenž v pár dní po vydání odnesl odliv.

Trailer na zatím poslední rozšíření Cursed Sails

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Copyright © All rights reserved. | CoverNews by AF themes.